May 20, 2012

Cheers !

Igårkväll kände jag och Andreas för att gå ut. Så vi drog upp till Jönköping och spenderade kvällen och den unga natten där. Hade grymt kul alltså !! Skakade lite rumpa gjorde vi med :) På vägen stannade vi och hade lite parkeringsplats party :D Älskar att han är lika konstig som jag och gillar sånt haha! 

Translation:
Me and Andreas went out last night.. We drove up to Jönköping and spent the evening there. Had such a great time! We danced most of the time :) On the way there we stopped at a p-lot and had our own little party haha :D I love that he is as weird and crazy as me and likes to do weird stuff haha!
 (Jag drack inte, jag ville bara skåla :P Jag körde  ju^^  /I didn't drick, I just wanted to make a toast :P I was the driver ^^)
Skål! /Cheers!

No comments: