April 29, 2012

Jönköping!

Igår när jag kom hem dog jag på sängen, somnade runt nio och vaknade vid 2 och var sen uppe. Kollade på  en massa "New Girl" avsnitt... trodde jag skulle somna om någon gång, men icke! Så ja, nu har jag vart uppe sen 2, tjohooo! 
Bestämde mig för att dra till Jönköping och strosa på A6, själv, idag. Behövde en dag bara helt för mig själv, och det var sååå skönt! Tog mig en liten paus och satte mig på ett café och läste lite i mitten dagen.
Nu peppar jag inför imon med! Jobb vid 8 och ytterliggare en fartfyllld dag i Nässjö! Skojs :) Och på kvällen blir det Valborgsfirande hemma hos Chrisse boy! 

Translation:
Yesterday when I came home from work I went straight to bed, and fell asleep at like 9pm, woke up at 2am and never returned to sleep... Watched a couple of episodes of "New Girl"... so now I've been up since 2, woo!
I decided to go to Jönköping (a larger city an hour from here) to go to the mall, by myself. Needed a day all to myself, and it was sooo nice! Took a break in the middle of all and sat down at a café and did some reading 
Now I'm excited for tomorrow and another day of work! Starting at 8am! It'll be a good day :) And the evening we're celebrating "Valborg" (May Day Eve) at a friends house!
 Jönköping 

No comments: