April 23, 2012

BBQ/Game night!

Helgen min den var fin! I lördags var det häng hos Ninnie :) Jag, Ninnie, Samuel, Chrisse & Ida... grillen invigdes och sen blev det en lång omgång av Vetlandaspelet, där vinnaren tillslut korades, och förstaplatsen roffade Chrisse åt sig :P (Vetlandaspelet är typ som Monopol fast om den underbara (ironi) staden Vetlanda).
Igår, söndag, levde jag i träningskläderna i princip hela dagen. Gav mig ut och sprang, och efter 15min gav mina benhinnor upp och jag fick gå hem. Så jag gav gymmet en chans och där gick det kalas :)

Translation:
My weekend was niiice ! Me, Ninnie, Samuel, Chrisse & Ida all hung out at Ninnies place... we had our first bbq outside (we ate inside though haha), and then we played a game called "Vetlandaspelet". It's like Monopoly but about the city I live in haha... 
Yesterday I stayed in my gymclothes like all day. First I made an attempt to go out running, but my shins failed me after only 15min, so I had to walk home :/ Tried the gym instead and the result was much better :)

No comments: