April 17, 2011

"Ghostball Tournament !

TEAM HEMMAKVÄLL! :D
Igår var en helt awesome dag! På kvällen var det Spökbollsturnering. Sjukt skoj. Det va typ 8-9 lag, varav alla andra lags ålder låg på typ gymnasieålder... medans vårat lag var mellan 21-33 haha. Men vi startade med att äga alla lag SÅ HÅRT! Se hände ngt mindre roligt, men jag orkar verkligen inte skriva det , men vi blev iaf aningen bittra! Med all rätt! Either way, sjukligt kul var det, och vårat lag- Team Hemmakväll var ett helt awesome lag! (Ninnie hade fixat snygga t-shirts till alla- jag fick äran att ha de syggaste-oranga- tröjan.)
Sen iaf, så åkte jag och Ninnie hem. För att sen bli tillbaka ringda för lite mer häng på donken. För att sen åka vidare hem till Samuel typ vid 1 eller ngt. Där kollade vi på en film (It's kind of a funny story), och jag ska väl erkänna att jag kanske slumrade till några gånger haha. Iaf, det slutade med att jag, Ninnie och Samuel låg i hans soffa och hängde ända tills Samuel skulle börja jobba vid kl 8. Sov väl några minuter sammanlagt typ haha. Helt awesome häng !
Dock har jag vart så sjuuuuukt trött idag! Helt crazy. När jag kom hem runt 8-9 gav jag mig- tro det el ej- ut och sprang (Tack för bra insats av Ipren, Kylande Gel och stödstrumpa åt mina benhinnor så Victoria kunde springa utan att typ känna nånting! Woo!).
Min kropp gör så fruktasvärt ont nu och det känns som att mina armar väger typ som ton. Och mina ögonlock likaså. Så nu tänkte jag faktiskt sova litegranna!
Ha det fint!

Translation:
Yesterday was an awesome day! At night someone had arranged a "spökbollsturnering" (which might be translated into Ghostball Tournament haha). I'm not gonna explain the rules of the game, but we always used to play this in school, and it's so much fun! So there were like 8-9 different teams, and they were all like high school students, and our team were between the age of 21-33 haha. But we seriously kicked some teenage butts! To begin with.. then something happen- I'm not gonna explain it, but we were SO FREAKING BITTER about it! With fair reasons! Either way, insanely fun, and our team- Team Hemmakväll (which is the name of the video store that Ninnie works at- and where I used to work some too before..) were a totally awesome team! (Ninnie brought some cool Hemmakväll-t-shirts and I got the honor to wear the only orange one haha!)
Anyway, so me and Ninnie went home... and was called back like an hour later to come and hang out at McDonalds haha. Then we all went home to Samuel and watched a movie (It's kind of a funny story) and I must admit I kinda fell asleep a few times during it haha. And after that our night ended with me, Ninnie and Samuel laying on his sofa until he had to start working at 8am. We slept only like a few minutes, otherwise we just hung out all night like talking. It was awesome ! :D
However, I've bee insaaaaaanely tired today ! Craziness! When I came home at around 8-9am I - believe it or not- went out for a run (Thanks to Ipren, cooling gel and support socks for my shin split I could run without feeling anything! Woo!)
But duuude, my body hurts sooo much now. From being this tired... My arms are super heavy and so has my eyes been all day! So now I'm gonna hop into bed and get myself some well-deserved sleep!
Take care people!

8 comments:

Rand T said...

wow sounds like a nice game!! i love big games like that with alot of people:) xx

Julie Iliana said...

aw I love these types of nights! they're the best :) but I wouldn't be able to go to work the next day like you did, AND run! crazy girl.

hope you get enough sleep!
X

ninniej said...

Snacka om att våra blogginlägg blev typ exakt lika hihi...men det var ju liksom svårt att uttryck sig på annat vis ju ^^

Det var helt awesssooome!

Anonymous said...

Vadå en aning bittra, kommer va bitter allra minst tills vi nästa år ägt sönder alla andra lag fullständigt!!! :P

FashionJazz said...

Sounds like a fab game hun! Happy Tuesday xx

Nana said...

what a nice night! I wish I had the same stamina you do haha :)

Audrey Allure said...

Kicking some teenagers' butts sound fun! haha :)

Dear Girl Wallflower said...

I don't know when was the last time i played sports....??=( did you had a fantastic game? you should enjoy playing while you're single and young!