February 02, 2011

Pac (Wo)Man

Men hallå hur snygga plåster får man äga eller? Hittade dom här i min resväska.. dom hade jag glömt att jag hade haha. Niiice! Så nu ska här skadas så man kan använda dom haha!
Nu är jag iaf i Stockholm. Tog tåget igår morse. Jag lyckas ALLTID sätta mig på fel plats när jag åker tåg. Även om jag kollar jättenoga att "yes, detta är mitt nummer". Men nehe, så kom det en annan som bara "Hmm, jag tror du sitter på min plats" Hahah. Wopps sorry.
Haha lite roligt, för jag såg typ en grupp med människor i stan igår, typ kanske 10-12 personer varav typ 4 hade cowboy hattar på sig haha. Önskar jag hade min kamera med mig, för då hade jag tagit ett kort till Jared på dom haha.
Sen igår va jag en sväng i Kista Centrum på kvällen. Jag köpte INTE en klocka till. INTE....... haha.
Idag blir det en sväng in till City och sen ska jag träffa Erica hemma hos henne :)
Imorgon tror jag bestämt jag befinner mig i Tyskland. Yes :D

Translation:
Excuse me, but how awesome are these bandages? I found them in my suitcase, I totally forgot I had those haha. Niice! So now I'm gonna go ahead and hurt myself so I can use them haha!
I'm in Stockholm now. I took the train yesterday. I ALWAYS manage to sit in the wrong spot. Even though I checked and made sure before I took the seat that "yes, this IS my spot/number" someone came and was like "hmm, I think you're in my spot" Hahaha. Whoopss. Sorry.
Haha, it was pretty funny, I saw a group of people in the City yesterday, maybe like 10-12 or something... and 4 of them was wearing cowboy hats. They looked like they were taken right out of a western movie. I wonder if they were dressed out or if they just wore it. Wish I had my camera ready when I saw them haha.
Last night I went to a mall . And I did NOT buy another watch. NOT...... haha...
Today I'm going in to the City again, and then I'm gonna meet up with a friend :)
As for tomorrow, I believe I will be in Germany. Yesss :D

3 comments:

Laura Mullins said...

haha sounds like an adventure! i always feel so sad when i sit behind someone smelly (then i spend the whole trip feeling hesitant to move seats because i don't want to offend them). and those bandages=perfect.

Hannah said...

the bandages are amazing, I love pacman =)


Bow Dream Nation xx

Mo said...

lagerhaus?