February 08, 2011

Nadine Feist, you're the awesomestest!

Nu är jag på svensk mark igen. Uuuugghhhh säger jag bara. För det första så är det ju fortfarande kallt och isigt på marken. Kul. I Konstanz var det ju bar mark och solsken och varmt. Hej liksom.
Iaf... jag har: haft de bästaste dagarna med bästaste Nadine, fått för lite sömn, vart på awesome party, solat i Schweiz & skrattat så tårarna har runnit flera gånger om.... oo, glömde att jag bowlat med! AWESOMESTEST! (victionary)
Jag insåg nyss att jag har typ 500 bilder från dessa dagar. Bildbomb här om ett tag eller?? hahaha. Denna bild är iaf från i lördagskväll/natt från en klubb. Jag fullkomligt ÄLSKAR den. Killen i bakgrunden gör den inte sämre hahahaha.
Jag stannar i Sthlm inatt, sen åker jag hem imorgon igen. Back to reality. Lame. Flytta in med Nadine i Tyskland next....? :P

Translation:
I'm in Sweden now. "Uuughhh" is what comes in mind. First of all it's still cold and icy on the streets here. Fun... In Constance, there was no snow on the ground, it was really sunny and kinda warm. Well hello.
Any way, I've had: the awesomestest (victionary) days ever, gotten too little sleep, been to an awesome party, laying in a park in Switzerland in the sun, laughed so hard I've been crying soo many times and been traveling 12h each Thursday and today, Tuesday... oh and I went bowling too of course!
I just realized I have like 500 pics from this trip. Might lead to a picture bomb here soon hahaha.
The picture above is from Saturday night, at a club. I absolutely LOVE this picture. And the guy in the background is just making it more awesome hahahaha.
I'm staying in Stockholm tonight, then I'm heading back home tomorrow. Back to reality. Lame. Move in with Nadine in Germany next....? :P
På vägen hem skrev jag i min American Passport Notebook som jag fått av Nadine. Ja ska skriva alla mina awesome minnen... och jag kunde inget annat än att börja med våran dag i Santa Cruz på en Indisk Restaurang... hahhaa soo awesome

Translation:
On the way home today I started writing in my American Passport Notebook Nadine gave me. I'm gonna write all my awesome memories in there... and I just had to start with our day in Santa Cruz at the Indian restaurant... hahaha soo awesome !

3 comments:

Rand T said...

sooo pretty!! love it:)
xx

and sweden sounds nice;)

Anonymous said...

How cute =)

Mo said...

det gar bra pa svenska, jag maste "practice" !