July 17, 2014

The Little Things In Life

I tisdags jobbade jag min första dag på kosmetikavdelningen på H&M på sommarschemat. Så himla nice. Jag var på den avdelningen när jag jobbade i Vetlanda & Nässjö och där trivs jag :) 
Tisdag gick så himla snabbt och jag var på så sjukt bra humör! Passet jag körde på kvällen kunde inte gått bättre och jag sitter nu, 2 dagar senare, med en grym träningsvärk i ben och rumpa! Sweet!
Sånna dagar gör verkligen att man går och lägger sig med en sån himla skön känsla i kroppen. Mer sånt! Småsaker i livet liksom :)

Translation:
On Tuesday I worked my first day at the cosmetic department at H&M on the summer schedule. So freaking nice. I used to be on that dep. when I worked at H&M in Vetlanda and Nässjö and I really like it there :)
That Tuesday workday went by soo fast and I just left work with a great feeling and I brought that feeling into the gym as well! 
Days like that are really awesome, and you can go to bed with a great feeling. We need more days like that :)
The little things in life!

1 comment:

Kim said...

You look gorgeous in that picture!
Hooray for a great day!