July 06, 2012

A walk around the lake


 <3
I måndags blev det en liten promenix runt Växjö sjön. Supermysigt var det :)
Igår skulle jag med ett tåg från Växjö till Nässjö vid 06:23 och hade satt alarmet på 05:45 för det tar typ 15 min att gå till stationen från Andreas place. Vid 06:06 vaknar jag och hoppar (verkligen hoppar) ur sängen av panik för att inte larmet gått på! Slänger på mig kläder, och slänger i all min packning, ger Andreas en snabbpuss och bokstavligen kutar till stationen. Väl framme i tid (PUHH) var jag helt död. Stendöd. Efter det kunde jag inte ha en bra dag någonstans. Dagen min den var helt förstörd. När jag kom hem 19:30 igår tog det ungefär precis 30 min för mig att slockna. Vaknade upp vid 00:00 fortfarande iklädd kläder, sminket var kvar och oborstade tänder. Suck. 5h senare (totalt 9h) vaknar jag upp och känner mig mkt mer utvilad och bättre i skalle o kropp. Usch en sån dag sätter spår ändå!
Imon efter jobbet åker Ninnie och jag till Öland och sover hos mamma & pappa :) Ska bli mys!

Translation:
Pics from our walk around the lake on Monday. Soo cozy :)
Yday I was gonna hit a train from Växjö to Nässjö (where I work) at 06:23am and my alarm was set at 05:45am (at least so I thought...) and it takes like 15 min for me to walk to the station from Andreas place. At 06:06 I woke up by myself to see that the alarm had not went on! I literally jump out of bed, put my clothes on and run to the station. 4 min later I was there- in time! After that my day just sucked. I was so exhausted from the morning and I felt so bad all day. When I came home at 7:30pm it only took me 30min to pass out. Woke back up at 12am still in my clothes, makeup still on and un-brushed teeth. Siigh... A total of 9h later I was kind of back on track again, but man those days suck!
After work tomorrow, me and Ninnie are taking a road trip to "Öland" where my parents have an RV and we're staying the night :) It's gonna be awesome ! :)

1 comment:

Marianela said...

Great and lovely pictures!!!
Kisses!!

www.marilynsclosetblog.com
Sorteo Reloj Anne Klein// Worldwide giveaway Anne Klein Watch!