November 21, 2011

Chill day!



Jag har rätt mycket ledigt nu innan jul, så det blir till att fördriva dagarna på bästa sätt... Inte alltid lätt, då det har blivit rätt segt i längden... Men idag kände jag att det var en bra dag.
Jag drog ner på stan, gick till bibbland och låndade mig två böcker (en på engelska, Human Anatomy & Physiology och en bok om Abraham Lincoln..... ) och satte mig även och läste veckans Time Magazine. 
Asgött och bara sitta där... tills några alkisar började skrika där inne (whats up med mig, bibblan och alltid bli störd av alkisar haha).. så jag begav mig till ett café och satte mig där med en kopp te istället :)
Sen hamnade jag även idag på gymmet på kvällen... Det är nog det ända jag tycker är positivt nu när jag har så mkt ledigt- att jag har tid att verkligen vara på gymmet ett par timmar. SÅÅ himla gött! Förra veckan sprang jag 2,5 mil sammanlagt. Målet är väl att springa lika eller mer denna veckan. Vet dock inte om jag kommer kunna det, då jag är lite mer upptagen denna veckan... men vi får se :)
Sen slutade mitt godisförbud igår (wooo haha) så idag köpte jag mig en välförtjänt påse godis ! Mums ! DOCK tröttnade jag efter typ 5 bitar. Hmm...  förhoppningsvis har dessa 21 dagar satt ngt gott spår i mig haha!
Imorgon blir det nog till att hälsa på Andreas i Växjö !  Yey! :)
Translation:
I'm off work quite a lot now the weeks before Xmas, so my job now is to put myself in work.... not always easy, it get's kinda boring after a while.... But today, I felt like it was a good day!
I went downtown to the library and lend me two books (one in english about The Human Anatomy & Physiology and the other one was about Abraham Lincolns life...) and sat down to read for a few hours... I also read the weekly Times :)
Super nice, just sitting there.... until two drunkards started yelling at each other in there... so I went to a cafe instead :)
Then I headed to the gym... that's probably the only thing that I really like about not working so much now... I have SO much time to spend at the gym and I LOVE it! Last week I ran a total of 15,5 miles. (25KM) My goal is to run as much or more this week... don't know if I'll be able though, I'm a little bit more busy this week... but we'll see :)
I haven't had candy in 21 days and today my "days-of-banning-myself-from-candy" was over and I bought myself a well deserved bag of candy! Yumm!!  Haha... ALTHOUGH 5 pieces and I didn't want more! (that never happens hahaha) so I guess something good came out of these 21 days ! haha.  

4 comments:

Kaylia Payne said...

It's always so nice to have some downtime :) And good work at not having candy for 21 days! I could never do that haha.

Rand T said...

sounds like a perfect day!:)x

Carol Jeandel said...

you have pretty cooool and interested day that i hope ; )

xxoo

Winnie said...

Haha well done on your 21 days of having no candy!