September 30, 2011

The AWESOMEST SURPRISE BDAY PARTY in the WORLD!

Happy (Birthday) Victoria !! :D
Maaaan! Idag hade jag en sån där random awesome dag ! Vaknade verkligen (!!!) på rätt sida av sängen och jag va typ glad mest heeela dagen ! Och sen va planen att jag, Ninnie, Samuel & Andreas skulle hänga, jag skulle ta med mig lite tårta som vi skulle äta för jag fyller år imorong (idag, tekniskt sätt) och bara hänga typ.. så jag åkte iväg och köpte en tårta jag, och när jag kommer till Samuels dörr så fick jag ett spännande bemötande ! :D En ballong sa till mig hur jag skulle göra för att komma in, sen när ja väl var inne fick jag följa pilar genom värsta ballongdjunglen med bästa spännande musiken på i bakgrunden. Helt INSANE! :D Sen bara hoppade en massa awesome personer fram med ett surprise!! Helt sjuuuuuukt underbart !!! Och hela kvällen va mega fin !!!
Nu går jag och lägger mig med ett leende på läpparna och tackar alla mina underbara vänner för kvällen!
Nu ska jag upp om 3h och fara upp till Stockholm med min syster :) Vi ska vara hurtiga och springa ett 10K lopp på lördag! Wish us luck :)
God Natt ! Och hoppas att ni har en lika awesome dag som jag har haft idag! :)

Translation:
Maaaan! Today has been one of those random awesome days ! I definitely woke up on the good side today and I was randomly happy all day ! :)
The plan for this evening was that me, Ninnie, Samuel and Andreas was gonna hang out tonight and eat some cake and just chill, coz tomorrow (well technically today) is my birthday, so I went out and got some cake and headed over to Samuels place. There it all began! It started with an exciting way to open the door before getting in... then inside it was all dark with this awesome exciting music playing in the background! INSANE! :D Then I followed some arrows to the living room where bunch of my friends jumped out with a big "SURPRISE"! It was suuuuuper meeeeega awesomeee insaaaanely awesome!! And the rest of the night was just so super nice !!
Now, I'm gonna go to bed with a big smile on my face and give a BIG thanks to all of my friends for this night!
My alarm goes off in 3h, me and my sister are driving up to Stockholm in the morning coz we are gonna run a 10K race on Saturday! :) Wish us luck!
Goodnight and hope y'all are having an as awesome day as today was for me! :)

No comments: