March 01, 2008

Modevisning

Igår var jag modell på en modevisning i skolan.. det va kul.
Iaf att bli iordninggjord i håret och så.. det va en massa frisörer där som fixade oss.. sen att jag fick ha kläder från en lite "dam-affär" är ju en annan sak :P
Idag har jag fyndat på second hand. Det är alltid kul.
Köpte mig följande:
Klänning
Tröja (blåvit randig)
Skjorta (ljusblå från kill-avdelningen)
Skärp
2 väskor (en brun och en svart)
2 örhängen

Jag har nu snart ingen plats kvar att ha alla mina kläder, skor och väskor så jag har bestämt mig för att sälja lite på trader...
Kika gärna in på mina auktioner:
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=1047672&listtype=1

Ha en bra helg typ !
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

ah, roligt med modevisning : )
minns att vi hade det i högstadiet en gång. det var roligt. för vi visade upp 60- 70- 80- och 90-tals mode! sjukt kul :D